3/02/2011

Lisanne @ CosmoGirl Magazine





CREDIT SHOOT FIERCE AND FASHIONABLE CosmoGIRL! Productie: Helena Llamas, Sophie de Groot (ass.). Tekst: Sophie de Groot. Fotografie: Jeroen W. Mantel, Lucas Hardonk (ass.). Styling: Renske van der Ploeg@House of Orange. Haar en make-up: Cindy Mantel, Yokaw voor Laura Mercier@Angelique Hoorn. Kleding: Jurk, € 39,95 H&M. T-shirt, € 14,95 Petit Bateau. Das, € 7,95 H&M. Sokken, € 7,95 (per 2 paar) H&M. Ballerina’s, € 149 Dune.
Here the are! Aaa, I still can't believe it. Me in CosmoGirl magazine. (Aaaaaaa) I'm really really really happy with it! I also love the result. I think the picture is very pretty!
I also told you, I'm going to blog for CosmoGirl.nl. You can read my first blog 'Lisanne's style' now! Wanna know more about me? Read 'Meet the CG bloggers'
Lots of love,
Lisanne

17 comments:

  1. Wow, superleuk! Ik ben hartstikke jaloers joh! Gefeliciteerd!!

    x Emma

    ReplyDelete
  2. Wauw !!!

    Echt superr leuk!!!!!
    Je outfit is echt prachtig!

    ReplyDelete
  3. Ik las het net, en ik dacht: hè? Die ken ik! Ik heb je wel eens op Bogerman zien rondlopen xD
    Super leuk, al die foto's van je outfits, ik vergeet zelf altijd om foto's te maken...
    Liefs

    ReplyDelete
  4. Hihi, zag vanmorgen het artikel en ik dacht: "Hee, die ken ik!"
    Echt superleuk!
    Jaloers jaloers jaloers (:

    Liefs, Kirsten

    ReplyDelete
  5. Je staat echt geweldig op de foto!
    Nogmaals gefeliciteerd, moet zo een leuk gevoel zijn!
    xo

    ReplyDelete
  6. Aaaah wat super coool..!! Echt leuke foto..! Nu kan ik ook al gelijk mijn stukje lezen..!! xx

    ReplyDelete
  7. Hoe super gaaf is dat?! Deze ga ik proberen te scoren!

    ReplyDelete
  8. wow gefeliciteerd!! Iemand een beetje jaloers hier hihi!
    Ik heb de CG hier liggen maar had dit nog niet gelezen, dus ga je vandaag ook nog even bekijken dan haha!

    ReplyDelete
  9. Gefeliciteerd! :D
    Wow echt superkoewl!
    Ik zag je foto en las je stukje
    En ik denk die heb ik eerder gezien
    Haha, echt superleuk!
    Ben heel blij voor je ;D
    Mooie foto ook!

    Xox

    ReplyDelete
  10. Echt super vet dat je in de CG staat!
    En ook leuk dat jij een van de bloggers bent geworden! Zelf zat ik bij de laatste 15. :)

    ReplyDelete

Thank you for visiting Fashionable and Me,
and thank you for your reaction.
I really appreciate it!♥