6/13/2011

GIVE-AWAY

Wiiehoeee, Fashionable and me viert een feestje en daar mag jij van meegenieten! In samenwerking met Vintagestore.nl geef ik deze twee geweldige armbanden weg.

Vintagestore.nl is een webshop vol met super mooie vintage spullen. Je vindt hier alles wat je zoekt, van sieraden tot accessoires tot kleding. Een modemeisje heeft nooit genoeg van tassen toch? Neem snel een kijkje op de tassen pagina. Marjolein, de eigenaresse van deze webshop, heeft een grote voorliefde voor vintage spulletjes. Haar hobby is uitgegroeit tot haar werk. Ze stort zich vol enthousiasme in haar webshop en dat is ook duidelijk te zien. De schattige lay-out van de website en natuurlijk de exclusieve vintage spulletje maken deze webshop een bezoekje waard!

Wat moet je doen om kans te maken?
♥ Laat een reactie achter met je naam en e-mail
♥ Volg mij met GFC en/of Bloglovin' en Twitter
 ♥ Volg Vintagestore op Facebook en/of Twitter
 ♥ Vertel mij welke armband jij wilt winnen en waarom

Om extra kans te maken (1 extra entry) kun je deze give-away verspreiden. Dit kun je doen door bijvoorbeeld een berichtje op je blog te zetten of iets over deze give-away te twitteren. Be original!

En natuurlijk niet te vergeten: Veel succes!
This give-away is only for the Dutchies.Lots of love,
Lisanne

De give-away is open tot zondag 10 juli!

27 comments:

  1. Hell yeah, I'm in!
    - Yasmine, yasmine.hamouda@live.nl
    - ik volg je al heeeeel lang
    - volg op facebook
    - En ik zou graag die linker willen winnen, hij is gewoon supermooi, speciaal, origineel, gewoon hemels! Hihi!

    Liefs!

    ReplyDelete
  2. Aah wat een super giveaway!
    Ik ben echt een sieraden gek, helaas heb ik weinig armbanden, dus deze giveaway vind ik echt awesome!
    Ik zal ook even deze give away op mijn blog zetten!
    En ik zou heeel graag nummer 1 willen winnen.
    want ik hou echt van aparte sieraden, en het ziet er gewoon super leuk en creatief uit!

    xx Jessica / jessica10_272@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Oooh echt super leuk!
    - Inez myfashionblog@hotmail.nl
    - bloglovin
    - facebook
    - de linker armband. hij is echt supervet en ik zie hem al helemaal zitten! Hij is super speciaal en apart, daar hou ik van.

    X

    ReplyDelete
  4. Oew wat een leuke give-away!

    Ik volg je via GFC en Twitter
    En ik volg vintagestore@twitter
    En ik heb je give-away getweet ( ook naar jou;) )Ik wil heel graag armband 1 winnen want..
    ik heb weinig armbanden en deze is gewoon heel mooi! Die blaadjes zijn zo schattig ^^


    Jeanine Schuil
    Liselotte.schuil@hetnet.nl

    ReplyDelete
  5. Maaike / milky_@live.nl / @entirelybonkers
    Ik volg jou en VintageStore met Twitter, ik volg jou via GFC, het maakt me niet uit welke ik win, want ik kan niet kiezen! Dus mogen jullie die keus voor me maken =)

    ReplyDelete
  6. Super leuk :D
    estherderks@hotmail.com
    ik volg je met Gfc en twitter
    en ik volg vintagestore! (Facebook)
    Armband 2 , die pat meer bij mijn stijl :D
    xxx

    ReplyDelete
  7. Toffe give-away :p
    Ik ga voor de 1e armband, hij lijkt me heel speciaal en het is tof met die 'schakeltjes'
    Ik volg je met GFC, bloglovin & twitter
    is volg Vintagestore op FB & twitter
    mijn naam is Lien Persyn & e-mail angela_vamp@hotmail.com
    ik ga ook nog iets tweeten over deze toffe actie :D
    https://twitter.com/#!/FashionILMusic

    ReplyDelete
  8. Leuke actie! ♥ Ik volg je via Twitter, Facebook en Bloglovin' (met flutterby271[at]hotmail.com). Ik heb dit artikel geliked en hier is mijn tweet:
    http://twitter.com/#!/flutterby271/status/80287661276930048

    Ik ga voor de rechter armband - smal, sierlijk en elegant! De linker armband is ook prachtig, trouwens. :)

    ReplyDelete
  9. Wat had je een leuke outfit aan zeg naar de topshop opening!

    ReplyDelete
  10. Super leuke armbanden!
    ♥ Ik volg jullie met gfc/ bloglovin/ twitter
    ♥ Ik volg vintage store op facebook en twitter
    ♥ Ik ga twitteren over deze giveaway!

    Ik wil graag armband 2 omdat die beter bij mijn style past. Maar ze zijn allebei leuk!
    naam: Michèle
    e-mail: mies_maarsengirl@hotmail.com

    XOXO

    ReplyDelete
  11. Oh ik doe zeker mee !

    ik volg je met google & twitter !

    x

    dana.4straete@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Count me in! Ik volgde je al met GFC heb helaas geen twitter! (kleine kans dus haha) Ik ga voor #2!
    x

    marielleheart@gmail.com

    ReplyDelete
  13. super give-away!! volg je op bloglovin:) vintage store is super! ik vind alle 2 de armbanden wel erg mooi, maar als ik toch echt moet kiezen ga ik voor #1 denk ik :D gewoon omdat ik denk dat ie goed bij mijn kledingstijl past :D ik volg vintagestore ookal op twitter en facebook!


    style-in-sight@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Ahh die wil ik winnen,
    alles gedaan wat je vroeg
    ennn eigenlijk zou ik de eerste het liefste willen winnen.
    Omdat die precies bij mijn stijl past, niet al te gewoontjes en lekker opvallend.

    Mijn naam is Michelle en mijn emailadres misyel@live.nl

    ReplyDelete
  15. Ik denk dat ik toch echt maar eens een facebook account moet gaan maken. haha.

    ReplyDelete
  16. Oh wat een fijne giveaway.
    Catherine --> catherineroos@gmail.com
    Ik volg je al met bloglovin' en GFC, en ik volg vintagestore nu ook.
    Ik wil heel graag de eerste armband winnen - die is wat wilder dan de andere, lekker anders en heel bijzonder!

    liefs x catherine-oneway.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wauw, wat super leuk!
    Echt mooie armbanden ook!

    ♥ Ik volg je al een eeuwigheid met Google, Bloglovin' & twitter
    ♥ Ik volg Vintage Store op facebook en twitter
    ♥ Ik heb getweet over deze giveaway @hellotodaay
    ♥ Het maakt mij écht niks uit! En ik neem aan dat er twee winnaressen worden gekozen, dus als ik daar een van ben, wil ik wel gewoon de armband die de andere winnares als tweede keus had opgegeven, haha!
    ♥ Mijn email: annemieke-x@hotmail.com

    Liefs!

    ReplyDelete
  18. jammer dat ik hem gemist heb, maar wel zeer leuke spulletjtes! :)

    fashion-is-forever.blogspot.com
    neem je een kijkje? en zeg me wat je ervan vind :) xx

    ReplyDelete
  19. ♥ Hier de reactie. Me e-mail is: ambervandijl@hotmail.com
    ♥ Ik volg je via GFC, mijn accountnaam is ambervandijl
    ♥ Ik volg op facebook
    ♥ Mij maakt het niks uit, ik vind ze beide erg leuk. Aangezien ik pas sinds kort bezig ben met fashion, heb ik niet erg veel armbanden, en beide soort heb ik nog niet, dus wil ze graag hebben. Ze zijn erg mooi :)

    ReplyDelete
  20. ♥ promise-@live.com is mijn e-mail :)
    ♥ Ik volg je op twitter.
    ♥ Ik volg het op twitter.
    ♥ Ik ga voor de linker, ik hou van aparte dingen waar mensen echt een 'wauw' of 'wow' van hebben. Hij is ook wat wilder en meer fashionable vind ik. De linker straalt voor mij meer spontaniteit, lef, en fashionable uit. En omdat ie gewoon amazing is haha! <3

    ReplyDelete
  21. Ik doe mee hoor!
    Jeanique, jeanique-@live.nl
    Ik volg je via GFC, twitter en bloglovin'
    Ik volg vintagestore op facebook en twitter.
    Ik zou voor de rechter gaan omdat ik hou van klein maar fijn, ik denk dat hij fantastisch staat bij mijn andere armbanden die ik elke dag draag!
    En als extra heb ik je op facebook gezet!
    Ik hoop dat ik win!
    Liefs,
    Jeanique

    ReplyDelete
  22. http://www.facebook.com/#!/JNQUE
    Link van mijn facebook is natuurlijk wel handig xd

    ReplyDelete
  23. Ik doe mee! Erg mooie armbanden.

    ♥ Nieke - nieke@beyondbelieving.net
    ♥ Ik volg je op Twitter en GFC.
    ♥ Ik volg vintagestore op Twitter.
    ♥ Ik ga voor de linker armband, vind de rechter wel erg mooi maar ik kan mijn handpalm niet buigen en kan dus helaas dit soort armbanden nooit dragen. Daarnaast vind ik de bladeren bijzonder en wat van een lauwerkrans weghebben, alleen dan als armband, prachtig!

    FarBeyondBelieving

    ReplyDelete
  24. Superleuke give-away!
    volg je op gfc, bloglovin maar helaas heb ik geen facebook..
    ik ga voor armband 1, hij is lekker apart en daar hou ik wel van! xxx

    ReplyDelete
  25. Wat leuk dat je een give-away organiseert :)
    Mijn e-mail: koala-34@hotmail.com
    En ik volgde je al op bloglovin, want ik kwam je een keer tegen want ik heb zelf ook een blog.
    Welke armband? Makkelijk de 2e.
    En waarom? Mijn moeder had een keer een armband gekregen van mijn oma en die zag er precies zo uit en mijn moeder zei dat ik die zou krijgen en toen is hij een keer bij een etentje gestolen in de wc ze ging haar handen wassen en toen naar de wc en toen kwam ze bij de wastafel en toen was hij weg dus dit zou een mooie kans zijn om nu die armband te krijgen xx

    ReplyDelete
  26. Leuke giveaway!

    Naam: Silke
    E-mail: pluimstaartwoelmuis@hotmail.com
    Ik volg je met GFC: hetiskleinenhetblogt
    en Twitter: Basilke
    En Vintagestore volg ik ook als Basilke op Twitter

    Ik win graag armband 1! Ik vind die 'bladeren' echt prachtig en heb al het idee om hem dan met groen, grijs en bruin te combineren!

    ReplyDelete
  27. ♥ Mijn naam is Britt van Kessel
    bvankessel@hotmail.com
    ♥ Ik volg je met GFC en Bloglovin' en Twitter
    ♥ Ik volg Vintagestore op Facebook en Twitter
    ♥ Armband 2 vind ik het mooist.

    ook ga ik over deze actie twitteren
    en ik zet er een stukje over op mijn blog !
    echt leuk deze give-away!!!!!!

    xxxxxxxx
    Britt

    getaroseforus.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for visiting Fashionable and Me,
and thank you for your reaction.
I really appreciate it!♥